V otroški bolnišnici Seattle Children’s Hospital je varnost pacientov, obiskovalcev in osebja najvišja prioriteta. Vendar pa je bolnišnica ugotovila, da njihovi sistemi za alarmiranje in odzivnost v nujnih primerih niso delovali dovolj hitro – varnostnim službam je lahko trajalo tudi do 3 minute, da so prejeli obvestilo o kritičnih situacijah.
Panika alarmi so zasnovani tako, da takojšnje opozorilo doseže osebje, ki lahko hitro ukrepa. Kljub obstoječemu varnostnemu sistemu je bolnišnica ugotovila, da pomanjkanje redundance in dolgi odzivni časi negativno vplivajo na varnost pacientov in osebja.
Dylan Hayes, vodja programa fizične varnosti, je poudaril:
🗣️ “Pacienti in družine so na prvem mestu. Skrb za paciente temelji na varnem okolju. Ko je nekdo v kritični situaciji – ne glede na to, ali gre za pacienta, obiskovalca ali zaposlenega – šteje vsaka sekunda.”
Bolnišnica je že uporabljala IP interkomske postaje Vingtor-Stentofon v svojih parkirnih prostorih, kar jim je omogočalo visokokakovostno zvočno komunikacijo. Z napredno integracijo sistemov, ki jih zagotavlja Zenitel, so lahko izboljšali svojo kritično komunikacijo in rešili težavo dolgega odziva.
S pomočjo Aronson Security Group (AGS) in Zenitelovega podpornega centra v Kansas Cityju je bolnišnica uspela posodobiti svoj varnostni sistem brez potrebe po zamenjavi celotne infrastrukture. Zahvaljujoč tej izboljšavi je čas dostave alarmov drastično zmanjšan, osebje pa se lahko zdaj hitreje in učinkoviteje odzove na nujne situacije.
🔹 Obstoječe investicije so bile ohranjene in nadgrajene
🔹 Opozorila zdaj dosežejo varnostno osebje v nekaj sekundah namesto minut
🔹 Zagotovljena je varnost pacientov, osebja in obiskovalcev
Priporočeni Izdelki